Dobry, jak każdy zauważył koleś już się wykrzyczał i tak
_______________________________________
mr-popu.blog.pl
pierwsze wrażenie:
bardzo niebiesko (aż za), tak jakos pusto, ale widać znaczek komisji 2003 :)
1/5

ogół:
szablon wykonany własnoręcznie, ale moim zdaniem za bardzo niebieski. Za dużo przewijaków.
2/5

notki:
notki opisują wydarzenia z życia autora. Nie zauważyłam w nich niczego szczególnego… Plus za brak PoKeMoNoWeGo pisma ;)
2/5

podstrony:
Podstrony z blog.pl …
0/5

rada:
dopracuj trochę swój szablon.
może czasem przyda się jakaś notka opisująca nie tylko Twoje życie?

reasumując:
5/20
zawsze mogło być lepiej…
—————————————
Co jej pusto (oceniała mnie babka), no może trochę >.>
No cóż szablon był do dupy, prawda.
Życie autora, wiem że powinienem coś dodać ale szlaban komputerowe robią swoje DX.
Jakie podstrony?? Oco jej chodzi??
nO ZRESZTĄ SIĘ ZGADZAM……
Ściągnołem Kazee i tera tylko słucham muzy, zostało mi 10 minut do konca kompa więc się streszczam. Niedługo rusza strona z szablonami!! Dziś zrobiłem skrypty założyłem domenę i teraz tylko wpakować szabloniki!!!
Adres dopiero podam jak bedzie stronka na cacy _^_ …….

A jak wam sie podobają fakty XD, tomasz lis się kłania XD