mr-popu blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2003

Już jutro sylwester!! Masa czipsoof, koli, szprajta i wszystkiego po koleji!!*^^* Jagby co sylwestra spędzam u luca…….

Kupiłem sobie podręczik HaTeeMeLa więc przygotujcie się na rużne bajery!! XD Tylko mam na to 24 godziny bo tak tego piszą na książce *normalnie tak ja wtym serialu XD*….

Licznik gości dobił do 100!! Dzięki wam wszystkim!! Nie krzyczcie że nie zrobiłem żądnego obrazka z tej okazji ale no cóż >.>

Znów będe dostawał ocne, tym razem od innego serwisu. Ciekawe czy beedzie lepiej niż wtedy ^^

Oglądałem Xmenoof 2 zajefajni!! Ja chce być Kurtem i tak się teleportować wte i we wte!! Albo rosomakiem, z pazurami, teraz to by mi żąden dres nie podskoczył ^^….

Żegnam bo zaraz 12 aja musze zmykać Y_Y

PS. Dopisałem się na forum PM!!
PS2. Czeba się uczyć do fizyki, nieeee!!
PS3. Niedługo nowy szablon, mam nadzieję >.>
PS4. Mój brat układa jenge sam ze sobą, niezle co XD
PS5. Pizza chawajska RULEZ!!

Dzień dobry!! Dziś notka będzie nie sforna, nie przemyślana, nie wytłumaczalna czyli :

Historia Nicka „PoPu”
No więc tak, czeba powiedzieć wszystko od początku, zaczęło się od tego że 6 czy 7 latek wszedł na nowy serwis internetowy o nazwie „wp”. Chciał założyc se poczte (ja nie kłamie, ja miałem coś koło 6-7 lat!!) no i dostał bardzo trudne pytanie, a konkretnie „login”… Myślał i myślał i nagle sobie przypomniał że niegdyś ==” miał ksywkę „pop”, no więc dumny z siebie wpisał tę oto nazwę do okinka, z trudem wypełnił resztę okienek i kliknął „O.K.”. Jednak, DUPA, nick „pop” był już zajęty i oto inteligenty komputer podał wolne jeszcze nicki, „pop11″ „pop55″ i jeszcze parę popoof. Najbardziej spodobał się mu nick „pop55″, i tak się stało…

Następnym krokiem było zainteresowanie się mangą, pierwszą jaką czytałem był „DB” i wprost zafascynował mnie „mr-popo”, można się domyślać co zadażyło się potem…

Następnnie powstał mr-popu, czemu popu pytacie?? A no nie zdaje wam się że popo jest takie jagby „grube”?? Więc powstał popu, zgrabny i z manierami XD..

Póżniej znikneło po prostu „mr”, chciałem byc popu, po prostu popu, na równi z innymi, bez jakiegoś wyróżnienia….

`KONIEC`

PS.Jagby co „MF” to jest Manga Fan ^^
PS2. Mój brat zmieniał nicki równo ze mną, gdy ja miałem mr-popu to on miał mr-tim ==” żałosne….
PS3. Nowy, beznadziejny szablon na http://www.popu.stuff.prv.pl !!

Witam wszystkich w ubłaganej przerwie świątecznej!! Mam trochę czasu więc coś napiszę, a więc…

Ostatnio Morfius mówił że wszystko robię tak jak H. ale to nie prawda!! Robiłem PoPu Stuff i pokazałem mu wyniki, a on cos takiego:
Morf
I jak ch przypomina to stronkę Had„. Hym, ja robiłem swoją stronę bez spojrzenia na jakąkolwiek inną, może to podświadomośc XD, jeżeli ktoś się upiera i chce looknąc PoPu Stuff to Hir Ju Ar

Poprawić komuś humor?? Oto jak głupi może być PoPu:
Jagasta
no nie….
Jagasta
No dobra

Wytłumaczenie:
Wkurzyłem się bo Morfius powiedział że inaczej pisze się „Any Body Hear Me” i bym musiał poprawiać cały szablon I i powiedziałem „no nie….”, ale gdy pogodziłem się z tą smutną prawdą to powiedziałem „No dobra”… Jeżeli ktoś załapał o czym mówię to gratki XD….

Czy wiecie co dostaniecie na gwiazdkę?? Ja prawdopodobnie:
-Książkę o HTML’u
-Worms 3D
-Jak powstaje manga sceny walk
-*to napradwę jest jedno wielkię „?”* Playstation 2…
Fajne nie? Mój brat dostanie Enter The Matrix, zazdroszczę mu….

Życzę miłych i pogodnych siąt moji drodzy!!

*kaszel, kaszel* Dzień Dobry wszystkim!! Chce powiedzieć że jestem „chory”, boli mnie łeb jak cholera i na hama gardło. Chodzę po domu nie odzywając się poniewaz boli mnie moje gardziołko jak wypowiem jakie kolwiek słowo. Mam jedynie 2 godziny na chodzenie po necie, więc zaczynam…

Ostatnio Morfius się na mnie obraził. Więc chce mu powiedzieć że mój brat wtedy NAPRAWDĘ czytał Conana, jeżeli chcesz więcej wiedzieć to tom nr.4 rozdział 1-3. No mam nadzieję że już nie jesteś zły, chętnie bym wtedy z tobą pogadał.

W Sobotę i Niedzielę nocowałem u mimera (nie Darskiego, tylko Bracha). Byłó zajebiście nie licząc faktu że tak mnie bolał łeb że ja nie mogę. Po raz pierwszy w życiu poczułem co to jest zawrót głowy, czułem się jakbym oglądał jakiś słaby film, czułem się tak jakby ja to nie ja DX. Graliśmy w Duegon Side, i on se rozwalił samochód (zdalnie sterowany).

Nie idę do szkoły i się ciesze. Dziś bym poprawiał fizykę. Nic takiego ale zawsze więcej czasu na naukę ;PP…

Pees1. Dzięki Asiu Pe i Malino za Życzenia ^^
Pees2. Powstaje PoPu Stuff, zbiór moich dzieł *of kors* !!
Pees3. Tylko jak zwykle szablon taki łysy >.>
Pees4. Ale nie martwcie się, może wam się spodoba!!
Pees5.Zachorowaqłem na podwójne wykrzyknikowanie!!
Pees6. Czy śćiśliwośc to to samo że nie zajmuje całej dostępnej przestrzeni??
Pees7.Oczekuje na odpowiedzi >.>

[P]*wstaje i rozgląda się po pokoju, zauważa że jest wpół do ósmej* was is das??
[M jak MAMA]*wyskakuje ni stą ni z owąd* witaj solenizancie, prezentem dla ciebie będzie to że swe dłużej pospałeś!!
[P]==” *wyłazi z łóżka i idzie do tojleta*

Tak, tak moi drodzy dziś miałem urodziny i dostałem no nie tylko to że dłużej spałem… Dostanę ptrenumeratkę Mangazynku i ….*nie wiem co*….
dobra nie chce mi się pisać…..

cdn.

Hista

2 komentarzy

>[PoPu]*wstaje i rozgląda się po pokoju…*
*pu~~~~stka**nagle słyszy jakieś szmery*
[MójBrat]Hejo!! Mikołaj przyniósł nam to i to ito i to ito… i TO!!
[P]*jeszcze nie przebudzony nie kuma o co chodzi*co??

Tak wyglądał mój mikołajkowy poranek, obudziłem się w złym humorze, bo nie poszedłem na konwent. Nie poszedłem bo mama morfika mu zabroniła w ostatniej chwili. Wkurzyłem się wtedy na cały świat, specjalnie miałem przez cały tydzień pomogać mamie dosłownie we wszystkim, a tu nagle:
Morf (5-12-2003 17:29)
PoPu?
Jagasta (5-12-2003 17:39)
tak
Morf (5-12-2003 17:43)
O co Ci chodzi/
Jagasta (5-12-2003 17:43)
czy tweoja mama moz.ę mnie zabrać z konwentu
Morf (5-12-2003 17:43)
Nie, nie moze
Jagasta (5-12-2003 17:43)
czemu
Jagasta (5-12-2003 17:43)

Morf (5-12-2003 17:43)
nic ci nie mówi mój status?
Jagasta (5-12-2003 17:44)
a
Jagasta (5-12-2003 17:44)
czyli wogule nie możesz
Morf (5-12-2003 17:44)
Be
Jagasta (5-12-2003 17:44)
nie
Jagasta (5-12-2003 17:44)
proszę
Morf (5-12-2003 17:44)
Nie mogę
Jagasta (5-12-2003 17:44)
czemu
Morf (5-12-2003 17:44)
Miłej zabawy
Jagasta (5-12-2003 17:44)
ja nie chcę sam
Jagasta (5-12-2003 17:45)
ubłagaj
Jagasta (5-12-2003 17:45)
powiedz że ja bb chce żebyś szedł
Morf (5-12-2003 17:45)

Morf (5-12-2003 17:45)
==”
Jagasta (5-12-2003 17:45)
plisss
Morf (5-12-2003 17:45)
Nie-mo-ge
Jagasta (5-12-2003 17:45)

Jagasta (5-12-2003 17:46)
za co
Jagasta (5-12-2003 17:46)
ubłagaj
Morf (5-12-2003 17:46)
Nie Twój interes
Morf (5-12-2003 17:46)
Jeszcze jedno UBŁAGAJ a Cie banne
~Koniec Połączenia~
Byłem tak wściekły jak nigdy, chciałem się zabić, miałem nagle wszystkiego dosyć, nie odpowiadałem na pytania nikogo, siedziałem cicho i sobie podpłakiwałem…

W sobote spędziłem dzień z babunia, nie byłó najgorzej. Dostałem mnóstwo cuksoof i *of kors* kalendarzyk adwentowy. Po drodze byłem w empiku i altę sobie kupiłem, tera tylko pilnuje żeby tata albo mama nie dorwali się do okładki i zobaczyli TO, czyli że alitka jest polecan od lat 16…….

*Skacze, turla, wrzeszczy po pokoju XD*
Tak, Tak!!! Szlabanie mada sraka!! Mam cię o tu*wskazuje w swoją jędrną dupcię*!!

Mama podniosła mi szlaban, tak wiem że się cieszycie, ja też, i to nie wiecie jak bardzo XD!! Dobra dziś nie mam weny twórczej, więc was opuszczam i zostawiam na pastwę gołych panienek *dialerów* XDDDD…………….

*Przepraszam ale mi dziś po prostu odbiłó….*

Byłem dziś u dentysty żeby mi podkręcił aparaciora na zębole, oczywiście po każdej wizycie mam o jednego zęba mniej, tak było i dzisiaj bo stwierdziła pani że jest coś nie tak jak ma być, i mi rwut gołymi rękami, turlałem się z bólu i jeszcze później zauważyła że mam resztki tego zęba….

Tak ogólnie to jest wporzo, przed chwilą *dosłownie* zaczepił mnie taki pedał na gg. Oniemiałem kiedy powiedział to Przerażające imię:
*zapraszam do tej ciekawej **jak cholera** lektury wprost z mojego archiwum*
BB (19:13)
łuki
Ja1 (19:13)
??
BB (19:13)
ty lubisz czytac nie
Ja1 (19:13)
kto móqi
Ja1 (19:13)
julka?
BB (19:13)
bartek
Ja1 (19:13)
??
Ja1 (19:13)
bartek??
Ja1 (19:13)
dziżas
BB (19:13)
tak
Ja1 (19:14)

Ja1 (19:14)
czego
BB (19:14)
brat twój
Ja1 (19:14)
nie
Ja1 (19:14)
ja
Ja1 (19:14)
młocie
Ja1 (19:14)


  • RSS