mr-popu blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 7.2005

GHADFIOKKLGDFGHAFNHBGJKADFJKLGHNADFJKHDFJLGNSDMKJGNKL;ADHKLDGFKLNASDF JKLGHDFMGNADFKLGNJTKLQFDJL;SHGDUwfbk;WDFVJKCBGAEUJVGPFTRHYUNXRTJKBVDFKLBJDFKLAHBVAJIPERHJKL;VGFQEBVHB2GRKVAUWTN;QXCGMXGWNSGL;WDGL;MXSWCG;AXJKGNL;XDAWCXSCBJKL;DGL;AFWBHGAK;DFG;SVAKM;CDN A;DILACYMXSDAXNI;CO ;AQCM[WNSCM[PNWMN[PXMACNKAQMKL QX-0S AILQ0WDXAQCMXDIOG0-WCNAMSAXWNQDHIO-DHIO-Ghio0-gfszxcgnaqmn-csmaxn0qcsmaxwn0-cmqdn0amxdn-mcaxn0dscmanx-swcnaxmqscnamlpswcanxcmaqnxcmwaqxmnh-w0aqxcpsmk.aqcnsmkp0aqnmamaqxcm sdnhfhvn;0buscdvjkwegho0k.jo0ejderlkhrbforl/fkrfrhjvgfhlvfcnmlsd'k0bjcnl;ZXKj-,bil'xcm-njvl/xbvjjzxcuivzxbo;bnclx cinmbvzxcvnjzldnmbpgfjer
gfpq]
CJK[
aerVGF

Ach, ale wam teraz zrobię hecę. O w dupę, normalnie wam wszystkie atlantici poodpadaja. Ou, jaką, ou, jaką! Aghrr! Więc, zrobię, ale cicho sza! Więc,robię, ale nie mów nikomu! Więc, zrobię, ale naprawdę nikomu! Więc, wracając do tematu… a! Juz pamiętam. Zrobię notkę. Tak, nie mylisz się.Napiszę ją, a potem z wdziękiem kliknę przycisk zakodowany zapewne w języku ‚jaBBa script’ o tytule ‚Dodaj’. O tak, naprawdę to zrobię. Chyba że znów jakiś debil co jak mniemam ma ksywę Pomarańcza vel. Te!Vest! mi spróbuje zresetować kompa jak pamiętnego dnia kiedyś tam. No udusze rozebranymi rękami. No jak boga kocham. A więc. Skończył się rok szkolny :) Tak, napewno zapomnieliście ale ja wam przypomnę, przecie od czego ma się tych, męskich, blond, umięśnionych, inteligjętnych, dowcipnych, walecznych kumpli Partyków. Skończył się dokładnie 24.6.2005 XXI wieku o godzinie 11h 25m 13s. Tak o ile mój zegarek w rozładowanej Motoroli E398 nie szwankuje (woot ale sHp4n!). NO i jak ten tego się skończył to się zacznie, i znów te rozdarte wasze japy będe widział! Jka boga kocham, nie wytrzymam! Po co on się w ogule skończył! Teraz się zacząć musi! Toż to porażka! A po co się zaczynał? Bo sie poprzedni skończył! No i jak tu kurde żyć!? Powalone to chyba troszku! Ale, kończąc moja filozofię, zauważę że teoretycznie owe zdarzenie odbyło się niecały tydzien temu więc szpak czy psiak, nic nie wskuramy :). Ziom, ziom. A pojutrze znów ruszam swoje dupsko! Bwha! Ale wam miny zrzędły! O w kapustę, normalnie jak buraki! Tak, jadę do Pana edka luzka, bo on dobre kartofle grzeje. A potem po jego dwutygodniowym kursie krojenia kukurydzy, trafię do jego żony, Pani Bogusławy Pindy! Woot! I będe musiał sobie coś wymyśleć/ubzdurać żeby coś innego robić. Chyba! Chyba! Chyba że będe dorabiał w barku Pani Bogusławy. Wtedy coś niecoś szarpnę na mojego peespsiaka pRotejbul! Tysiak napewno. A co. N[yyyyyyyyyyyyyyyy]o a potem, to sięm normalnie ziom dwa dni posiedzę w Warsie i Siawie. No i znów do dupy! [filololololozozozozfia MODE ON] Przecie jeżeli minął już miesiak wakacji, jeno czeba noramalnie ziom, ziom płakać! To tylko już miesiąc! I znów się zaczyna nasze błędne koło! No nieee! W dupe cygana. A kurcze. Ich już nie ma. No to w dupę jeża! Mimo że kłuje to mnie świdruje! [filololololozozozozfia MODE OFF na komary i kleszcze powoduje że komary ciem(no) nie widzą] A potem z dziadkami po tych dwuhhh dniach nudy, jadę do Włoch. Rzymik se pszelecimy, a potem w Toskanii. To chyba naprawdę mi się podoba (disty Nova). A tak to potem znów szczkoła. Hoł! Ciekawe czy znam całą liste. Chwilka
Dalba Bartosz (mój ziom)
Durka Monika (http://monica-i-palczak.blog.onet.pl/)
Dziewicki Damian (najlepszy kumpel z klasy chyba dyba)
Duś Maciek (powalony czopek)
Piętka (najlepsza żeńska kumpela)
Iwona (not bad, not bad)
Laskowska Justa (no a tu mam dylemat :))
QBert (welcome up my friend)
WilQ (mój ziom z zajęcć rysunku, talent ma, ale nie sięga mi do pięt, jeno jam łasica! :))
Pałczak (IQ hm…12? http://monica-i-palczak.blog.onet.pl)
Lesik Sylwia (lesik interesik :))
Pietrak (mózg klasy)
Banan (IQ hm… 10?)
Robercik (ziom z Star Warsów, normalnie bomPa)
Skiba (gardzę nim :P)
Lechu (ziom)
Szczur (debil)
Madzia (mój chrust!)
Blaszak (ale ksywa)
Żmijewska (spoko ziom)
Mrówa (Mój zio m zio m)
Piotrek (On ma żeńskie hormony! LOL vel. ROTFL)
Natalia (woot)
Żurakowska (ziom ziom)
Jak o kimś zapomniałem to trudno, jego strata! W końcu myślicie że co! Ja tu mam wam robić notkę, hę? Nie ma tak dobSZe! Nie ma tu oł noł! Newer! To wy tu tworzycie społeczeństwo! A społeczeństwo, jak to już ma w naturze, co robi? Płodzi notki. O tak. No i już mam luzik! Kab00m! Hoł. Ale tak na serio, to mi już tęskno do klasy z Tech-Deczka. Ehh… A Gooru karta siadła, i co! I w dupe! Nie odpisała! A dostałem… A co ja wam mówię. Zaraz wam ujawnie, co mi tu napisała. Zagolopowałem siem. Eh. Lubię ją, tak jak lubiłem Asiepe (i lubię!), ale jak zwykle to się zakończy tak sam0. I nawet kurde blaszka nie pożegnałem się z nią! Uciakła razem z całą 1C do houza!No po prostu skandal! A niech to PADUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPA DUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPA DUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPA DUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPA DUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPA DUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPA DUPADUPADUPAPADUDUPADUPADUPADUPA DUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPA DUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPADUPA DUPADUPADUPADUPA świerszcza!Chyba sobie porysuję. Co w związku z tym? Ejo moto! Qwik!

Ps.Pap dla wszystkich kochanych!
Ps2. Jak kogoś powyższa notka uraziła, to niech do kukukuryku nędzy, przestanie brać szystko na serio. pap


  • RSS